azuleo 2.0:
toonzaal in Wijnegem nu dubbel zo groot

De toonzaal was nog geen drie jaar geleden grondig vernieuwd en toch achtte azuleo de tijd rijp om deze in oppervlakte te verdubbelen. Noem het de kers op de taart van een grondige metamorfose die deze Antwerpse trendzetter in tegels recent onderging want ook de huisstijl, inclusief logo en baseline, werd in een nieuw kleedje gestoken. Maak kennis met azuleo 2.0!

Trendsetter in tegels

Bij azuleo in Wijnegem moeten ze wel over magische kracht beschikken als je weet dat er nauwelijks enkele weken tijd nodig waren om de showroom in oppervlakte te verdubbelen, tot 2.000 m2. En alsof er niets gaande was, ging de toonzaalverkoop in al die tijd gewoon door. Het resultaat van operatie ‘vernieuwing’, waarmee een investering van circa 1 miljoen euro gepaard ging, is werkelijk verbluffend. Met tal van innovatieve ideeën op vlak van presentatie maakt het Antwerpse tegelbedrijf zijn jarenlange reputatie als trendzetter én marktleider in de regio nog maar eens waar.

“Wij zien dit als een broodnodige investering om onze koppositie in de markt te behouden en zelfs nog te versterken” Toonzaalverantwoordelijke Galina Verbist

Nieuwe huisstijl

Zo werd het oude magazijn bijvoorbeeld omgebouwd tot een levensgroot en statig Antwerps herenhuis, ingericht tot in het kleinste details. Kwestie van niets aan de verbeelding over te laten. Of juist wel? Inspireren doet het in ieder geval, de vernieuwde toonzaal van azuleo. Als klap op de vuurpijl werd ook de huisstijl in een nieuw jasje gestoken. En dan nog door het wereldvermaarde Belgische reclamebureau Mortierbrigade. Het resultaat: een nieuw logo met alleszeggende baseline ‘Je wereld van Tegels’.