FAQ mobiele applicatie

Alvast een dikke proficiat om onze applicatie te downloaden! Hopelijk heb je al veel punten kunnen sparen, maar je hebt duidelijk nog enkele vragen. Hieronder kan je de FAQ vinden. Heb je toch nog andere vragen, aarzel dan niet om iemand achter de balie aan te spreken of stel je vraag via marketing@azuleo.be! Dan helpen we je terug op weg om heel wat punten te sparen!

FAQ

Wie mag deze mobiele applicatie installeren?

Elke zaakvoerder van een onderneming alsook de meerderjarige werknemers van de onderneming.

 

Hoe verzamel ik punten?

Per aankoop bij azuleo krijg je punten. Je verdient extra punten als je met sparen start, als je voorbij de azuleo-showroom rijdt (maximum één keer per week), als je de showroom bezoekt (ook maximum één keer per week) en bij je verjaardag.

 

Hoe worden mijn punten berekend?

Eén keer per maand wordt berekend voor hoeveel je bij azuleo kocht, en dat bedrag wordt omgezet in punten. In het begin van de volgende maand zie je in de mobiele applicatie hoeveel punten er bijgekomen zijn. De omzet van december wordt pas verrekend in januari.

 

Hoe weet ik welke prijs voor mij beschikbaar is?

Je krijgt binnen de mobiele applicatie een bericht telkens als je een nieuwe prijs hebt vrijgespeeld. Je wordt op de hoogte gehouden via de mobiele applicatie hoe lang de actie nog loopt. Hierna ontvang je een mail met vanaf en tot wanneer jouw prijs beschikbaar is bij azuleo.

 

Mag ik een medewerker sturen om mijn prijs af te halen?

Helaas, alleen de zaakvoerder van de in de mobiele applicatie geregistreerde onderneming mag de prijs afhalen.

 

Tot wanneer kan ik mijn prijs afhalen?

De uiterste datum tot wanneer je prijs beschikbaar blijft in onze showroom staat vermeld in de mail die we je gestuurd hebben.

 

Wat als een van mijn werknemers ontslagen is?

Geef zijn gegevens (naam, mailadres) door aan azuleo (marketing@azuleo.be), zodat wij zijn profiel kunnen verwijderen.

 

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?

Als je je bedrijfsgegevens wil aanpassen, mail je best naar marketing@azuleo.be.

 

Hoe kan ik stoppen met deelnemen aan deze spaaractie?

Als je niet meer wil deelnemen aan deze actie stuur je een mail naar marketing@azuleo.be. Wij zullen je account schrappen. Jij kunt vervolgens de app verwijderen.

 

Problemen met of vragen over de app?

Ondervind je problemen met de app? Heb je foute gegevens ingevoerd? Vragen over het gebruik van de app? Contacteer azuleo via marketing@azuleo.be.

Nog veel spaarplezier en hopelijk zijn jouw vragen nu beantwoord!